Subject: RE: Martin Garrixi kontsert 31.05 Raadil
From: "Martin Raid" <[email-masked]>
To: "Anti Peiponen" <[email-masked]>,Marek Kärsin <[email-masked]>
Cc: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Kaido Kaasik" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 16:57:04 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Anti ja Marek

Edastan oma kolleegi Kaido suunisel teile kui vastava piirkonna Politsei ja 
Päästeameti esindajatele PS Music Agency (ProSolutions OÜ) korraldatava 
Martin Garrixi suurkontserdi turvalisuse/ohutuse tagamise plaani.
Kirja manusest leiate järgneva:

*	lahtikirjutus rakendatavatest meetmetest ja üldisest plaanist, sh ürituse 
üldinfo
*	Tartu vallale esitatud avaliku ürituse taotlus – kui seal on kirjas 
midagi, mille eespool mainitud lahtikirjutuse sisu ümber lükkab, siis 
lähtuda lahtikirjutusest. Esitame täiendustega taotluse, kui politsei ja 
pääste on oma kooskõlastuse andnud.
*	turvafirma poolt koostatud liiklusskeem

Siit kaustast 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/yui9olf15h49hacmkht40/ABE2jttONmsJ0JQviZLDj3I?rlkey=zpo78to8vqmbxgga1axgydt11&st=d1z6aayb&dl=0> 
leiate alaplaani erinevad versioonid, sh ülevaate evakuatsiooniteedest ja 
meie poolt välja pakutud kiirabiga koordineerimise punktidest 
(kooskõlastamisel kiirabiga).

Jääme ootama teiepoolset heakskiitu või vajadusel muudatusettepanekuid. 
Küsimuste korral vastan meeleldi nii kirja kui telefoni teel.

Lugupidamisega
Martin Raid

+372 5697 3037
psmusicagency.ee <http://psmusicagency.ee>
On 17. Apr 2025 at 13:47 +0300, Martin Raid <[email-masked]>, 
wrote:

Selge, tänan!

Tervitades
Martin Raid

+372 5697 3037
psmusicagency.ee
On 17. Apr 2025 at 13:36 +0300, Birgit Kerna <[email-masked]>, 
wrote:

Tere, Martin!

Mina tõesti õige inimene ei ole. Suunasin Teie kirja edasi. Loodetavasti 
võetakse Teiega peatselt ühendust.

Lugupidamisega

Birgit Kerna
piirkonnapolitseinik
Tartumaa piirkonnagrupp
Tartu politseijaoskond
Lõuna prefektuur
58879907/77402

From: Martin Raid <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 17, 2025 12:51 PM
To: Birgit Kerna <[email-masked]>
Subject: Martin Garrixi kontsert 31.05 Raadil

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Birgit!

Loodan, et kirjutan õigele inimesele, aga kui eksin, olge hea, suunake mind 
järgneva teemaga õige inimeseni:
PS Music Agency korraldab 31. mai õhtul Raadi lennuväljal toimuvat Martin 
Garrixi suurkontserti. Minu ülesanne seal on vastutada turvalisuse eest, st 
koordineerida turvafirma, politsei, pääste ja meditsiiniteenuse osutajate 
koostööd ning sestap kirjutangi teile. Jagan alustuseks infot sündmuse 
kohta:

Sündmuse kirjeldus: Peaesinejaks Martin Garrix. Soojendavad tuntud artistid 
nii Eestist kui välismaalt.
Asukoht: Raadi lennuväli. Siin 
<https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1L1A_MJq6h5ZzIJM205Cw5GmRkdnJpA8&usp=sharing> 
ülevaade alast, manuses pildid 3D-joonisest.
Eeldatav külastajate arv: 14 000 + teenindav personal. Külastajaid nii 
Eestist kui naaberriikidest.
Vanusepiirang: puudub
Uksed avatud: 31.05 kell 18.00 kuni 00.00, 01.00ks kõik külastajad alalt 
lahkunud
Turvafirma (sh liikluskorraldus): Meeskond Security. Turvajuht Ivo Remmelga 
+372 5667 7017 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Meditsiiniteenus: Veel selgumisel, kas Meeskonna poolt kaks parameedikut või 
muu teenusepakkuja. Igal juhul platsil minimaalselt kaks parameedikut.

Kas politsei saaks meid toetada paari turvalisust puudutava tegevusega, mis 
on nõutud artisti turvaülema poolt:
1. Ala läbikäimine pommikoertega ürituse eel. Meie hinnangul kõige 
mõistlikum aeg selleks oleks 31.05 kell 13.00, kui alal on juba rohkem 
turvafirma töötajaid, kes kontrollitud aladel kuni sündmuse lõpuni silma 
peal hoiavad.
2. Tsiteerin nõuet artisti turvaülemalt:

"an up to date terrorist report regarding the event from local authorities. 
This report is to be sent to the Artist’s Security Advisor 7 days prior to 
date of performance and again on the day prior to the date of performance."

Ehk siis soovitakse terroriohu hinnangut, mis vist üldiselt liigitub üldse 
KAPO tegevusalasse, kuid ma kahtlustan, et KAPO niimoodi 
sündmuskorraldajatega koostööd ei tee :) Kas politseil on võimalik 
väljastada vähemalt üldine ohuhinnang, mis oleks lugemiseks meile kui 
korraldajale ja artisti turvaülemale?

Kui sündmuse kohta on lisaküsimusi, vastan meeleldi nii kirja kui telefoni 
teel.

Koostööle lootma jäädes
Martin Raid

+372 5697 3037
psmusicagency.ee <http://psmusicagency.ee>